Τηλεφώνημα για βόμβα στον ΑΝΤ1: Εκκενώνεται το κτίριο (ΦΩΤΟ) 11/03/2024 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Συναγερμός σήμανε στις Αρχές, καθώς πριν από λίγη ώρα έγινε τηλεφώνημα για ύπαρξη βόμβας στα στούντιο Κάπα, στα Σπάτα. Πιο συγκεκριμένα, άγνωστος τηλεφώνησε και ανέφερε ότι έχει τοποθετηθεί βόμβα στο κτίριο. Οι εργαζόμενοι έχουν βγει έξω από τα στούντιο, με τις Αρχές να κάνουν ενδελεχείς ελέγχους. Το εν λόγω κτίριο είναι αυτό από το οποίο βγαίνουν στον αέρα οι εκπομπές του ΑΝΤ1, όπως το Πρωινό. Στη θέση του Πρωινού ξεκίνησε η επανάληψη της επιτυχημένης σειράς του ΑΝΤ1, Κωνσταντίνου και Ελένης. Φωτογραφίες: tlife.gr Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ