Κεκλεισμένων και σε ουδέτερο γήπεδο το Γκόμελ-Άρης 15/06/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Στις 21 Ιουλίου θα δώσει ο Άρης ως φιλοξενούμενος το πρώτο ματς με τη Γκόμελ και ακόμη είναι ανοιχτό το πού θα διεξαχθεί, λόγω των κυρώσεων που έχουν επιβληθεί από την UEFA στις ομάδες της Λευκορωσίας. Το μόνο σίγουρο είναι πως η αναμέτρηση θα γίνει χωρίς κόσμο και σε ουδέτερο έδαφος και τα εκεί ΜΜΕ αναφέρουν πως υποψήφιες χώρες για να διεξαχθεί ο αγώνας του β’ προκριματικού γύρου του Conference League είναι η Αρμενία, το Αζερμπαϊτζάν, η Γεωργία και η Σερβία. Η τελική απόφαση θα παρθεί από την ευρωπαϊκή ομοσπονδία. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ